Koncertni klavir Pleyel Svetislav Stančić je nabavio 1924. godine i od tada je resio njegov dom. Na tom klaviru svirali su svi njegovi učenici kao i brojni gosti, redom ugledni i slavni pijanisti koji su imali koncerte u Zagrebu. Klavir je sada u vlasništvu Zbirke klavira Danijela i Ljubomira Gašparovića. Radi se o reprezentativnom koncertnom klaviru, rijetkom primjeru iz tog vremena, vizualno i akustički prekrasnom predmetu i instrumentu. Tijekom vremena klavir je pretrpio znatna statička oštećenja, a mehanika i akustički ustroj bili su u vrlo lošem stanju. Ljubomir Gašparović klavir je u potpunosti vizualno i akustički restaurirao pa je instrument sada u svakom smislu u optimalnom stanju. To je jedini takav klavir u Hrvatskoj što je čudno, jer su dvadesetih godina prošlog stoljeća Pleyelovi klaviri, uz niz drugih graditelja (Bluthner, Bösendorfer, Bechstein, Steinway, Erard i niz američkih graditelja) bili među najcjenjenijim klavirima uopće. Alfred Cortot je većinu svojih snimaka zabilježio upravo na klavirima kakav je ovaj. Dodatnu vrijednost ovom instrumentu daje već spomenuta činjenica da je to bio klavir oca hrvatske klavirske pedagogije Svetislava Stančića te je po tome jedinstven i važan za hrvatsku glazbenu povijest, sadašnjost i budućnost.
Koncertni klavir Pleyel Svetislav Stančić je nabavio 1924. godine i od tada je resio njegov dom. Na tom klaviru svirali su svi njegovi učenici kao i brojni gosti, redom ugledni i slavni pijanisti koji su imali koncerte u Zagrebu. Klavir je sada u vlasništvu Zbirke klavira Danijela i Ljubomira Gašparovića. Radi se o reprezentativnom koncertnom klaviru, rijetkom primjeru iz tog vremena, vizualno i akustički prekrasnom predmetu i instrumentu. Tijekom vremena klavir je pretrpio znatna statička oštećenja, a mehanika i akustički ustroj bili su u vrlo lošem stanju. Ljubomir Gašparović klavir je u potpunosti vizualno i akustički restaurirao pa je instrument sada u svakom smislu u optimalnom stanju. To je jedini takav klavir u Hrvatskoj što je čudno, jer su dvadesetih godina prošlog stoljeća Pleyelovi klaviri, uz niz drugih graditelja (Bluthner, Bösendorfer, Bechstein, Steinway, Erard i niz američkih graditelja) bili među najcjenjenijim klavirima uopće. Alfred Cortot je većinu svojih snimaka zabilježio upravo na klavirima kakav je ovaj. Dodatnu vrijednost ovom instrumentu daje već spomenuta činjenica da je to bio klavir oca hrvatske klavirske pedagogije Svetislava Stančića te je po tome jedinstven i važan za hrvatsku glazbenu povijest, sadašnjost i budućnost.