Sponzorstva

Umjetnička organizacija Cristoforium

Pijanistički ciklus

PLEYEL SVETISLAVA STANČIĆA

sezona 2019. – 4. sezona

7.4.2019. – 12.12.2019.

Hrvatski državni arhiv

Trg Marka Marulića 21, Zagreb

 

GLAVNO SPONZORSTVO

– 40 Pretplata Plus za sponzora za sezonu 2019. – Pretplata plus uključuje sve koncerte pijanističkog ciklusa Pleyel Svetislava Stančića (Hrvatski državni arhiv, 4 koncerta) i ciklusa na povijesnim klavirima Cristoforium (Muzej za umjetnost i obrt, 4 koncerta)

– konferencija za medije i goste ciklusa – u dogovoru sa sponzorom, dijeljenje sponzorskih materijala prisutnima (u vrećicama sponzora – dostavlja sponzor), 2 roll upa za vrijeme trajanja konferencije sa naznakom «Glavni sponzor» – dostavlja sponzor, 1 stranica u najavnom letku sezone, sudjelovanje na konferenciji

– logotip sponzora sa naznakom «Glavni sponzor» na svim tiskanim materijalima ciklusa  – sezonski i pojedinačni plakati svih koncerata ciklusa, sve programske knjižice, roll upovi, sezonske brošure i letci

– 1 rollup sa istaknutim sponzorom kao «Glavni sponzor» na seminarima i radionicama stranih i domaćih umjetnika

– link i kratki promo na službenoj web stranici  i društvenim mrežama Umjetničke organizacije Cristoforium

– dijeljenje sponzorskog materijala (prema dogovoru i mogućnostima) na svakom koncertu – kod blagajni (Hrvatski državni arhiv) roll up sponzora i sezonski roll up ciklusa sa istaknutim sponzorom kao «Glavni sponzor»

– spominjanje sponzora u medijskim istupima (radio, televizija, tiskovine, portali)

– kratak govor predstavnika sponzora na svečanom koncertu otvorenja sezone

– sponzorski poklon-paket za strane umjetnike

 

Cijena:   70.000,00 kn

* može biti samo jedan GLAVNI SPONZOR po sezoni

 

ZLATNO SPONZORSTVO

– 20 Pretplata Plus za sponzora za sezonu 2019. – Pretplata plus uključuje sve koncerte pijanističkog ciklusa Pleyel Svetislava Stančića i ciklusa na povijesnim klavirima Cristoforium

– konferencija za medije i goste ciklusa – u dogovoru sa sponzorom, dijeljenje sponzorskih materijala prisutnima (u vrećicama sponzora – dostavlja sponzor), 1 roll up za vrijeme trajanja konferencije sa naznakom «Zlatni sponzor» – dostavlja sponzor, 1/2 stranice u najavnom letku sezone, sudjelovanje na konferenciji

– logotip sponzora sa naznakom «Zlatni sponzor» na svim tiskanim materijalima ciklusa  – sezonski i pojedinačni plakati svih koncerata ciklusa, sve programske knjižice, roll upovi, sezonske brošure i letci

– link i kratki promo na službenoj web stranici i društvenim mrežama Umjetničke organizacije Cristoforium

– dijeljenje sponzorskog materijala (prema dogovoru i mogućnostima) na koncertu otvorenja sezone – kod blagajni (Hrvatski državni arhiv) sezonski roll up ciklusa sa istaknutim sponzorom kao «Zlatni sponzor»

– spominjanje sponzora u medijskim istupima (radio, televizija, tiskovine, portali)

– sponzorski poklon-paket za strane umjetnike

Cijena:  50.000,00 kn

* mogu biti do 3 ZLATNA SPONZORA po sezoni

 

SREBRNO SPONZORSTVO

– 20 Pretplata Pleyel Svetislava Stančića za sponzora za sezonu 2019. – Pretplata Pleyel Svetislava Stančića uključuje sve koncerte pijanističkog ciklusa Pleyel Svetislava Stančića

– konferencija za medije i goste ciklusa –  u dogovoru sa sponzorom, dijeljenje sponzorskih materijala prisutnima (u vrećicama sponzora – dostavlja sponzor), 1 sezonski roll up za vrijeme trajanja konferencije sa logom sponzora, logotip sponzora u najavnom letku sezone

– logotip sponzora na svim tiskanim materijalima ciklusa  – sezonski i pojedinačni plakati svih koncerata ciklusa, sve programske knjižice, roll upovi, sezonske brošure i letci

– logotip pod rubrikom Sponzorstva i pokroviteljstva na službenoj web stranici Umjetničke organizacije Cristoforium

– dijeljenje sponzorskog materijala (prema dogovoru i mogućnostima) na koncertu otvorenja sezone – kod blagajni (Hrvatski državni arhiv) sezonski roll up ciklusa sa istaknutim logom sponzora

– spominjanje sponzora u medijskim istupima (radio, televizija, tiskovine, portali)

– sponzorski poklon-paket za strane umjetnike

Cijena: 30.000,00 kn

* može biti neograničeno mnogo SREBRNIH SPONZORA po sezoni

 

DETALJAN OPIS

 Pleyel Svetislava Stančića

pijanistički ciklus koncerata

U 2015. godini Umjetnička organizacija Cristoforium dostojno je obilježila 120. obljetnicu rođenja velikog hrvatskog pijanista i pedagoga Svetislava Stančića utemeljenjem pijanističkog ciklusa koncerata, koji se izvodi na jedinstvenom klaviru, koncertnom Pleyelu, jedinom takvom u Hrvatskoj, koji je nekad pripadao ovom velikanu hrvatske glazbe, uz brojne druge manifestacije (izložbe, majstorske radionice, predavanja, prezentacije i ostalo). Umjetnička organizacija Cristoforium utemeljuje ciklus nazvan po Stančiću kako bi obnovili i trajno obilježili sjećanje na njegov rad i doprinos hrvatskoj glazbi i kulturi. U prvoj sezoni, ciklus se sastojao od sedam recitala uvaženih hrvatskih, ali i inozemnih pijanističkih imena, koje su održali u velikoj dvorani Hrvatskog glazbenog zavoda, instituciji u kojoj je Svetislav Stančić ostavio neizbrisiv trag. U 2015. godini održala su se tri recitala. Ciklus je u listopadu 2015. godine otvorio slavni izraelski pijanist Boris Giltburg, jedan od najtraženijih pijanista današnjice te osvajač brojnih najvećih međunarodnih natjecanja, među kojima je i «Queen Elisabeth» 2013. godine u Belgiji, jedno od četiri najveća međunarodna pijanistička natjecanja. Drugi recital u studenom 2015. godine održao je renomirani austrijski pijanist i dirigent Stefan Vladar, svojevremeno pobjednik «Beethoven» natjecanja kao najmlađi laureat ikada na tom natjecanju, umjetnički voditelj i dirigent te solist Wiener Kammerorchester iz Beča i uvaženi profesor na Univerzitetu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Beču. Određeno je da hrvatski pijanisti, redom profesori na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu, u svoje programe uvrste i skladbe Svetislava Stančića, kao i kompozicije koje su posvećene njemu i njegovim slavnim učenicima. Svaki koncert posvećen je Svetislavu Stančiću i njegovim učenicima (najvećih pijanista i klavirskih pedagoga u povijesti naše zemlje), na način da svaki hrvatski pijanist održava recital u spomen na nekoga od spomenutih uz popratnu izložbu, predavanja i izvođenja djela posvećena tim velikanima hrvatskog pijanizma. Time će se očuvati sjećanje na temelj glazbenog obrazovanja u RH ali i oživjeti izvođenje hrvatskih djela. Koncerti će biti audio i vizualno snimati te će ostati kao trajan dokument za kasniju eventualnu kulturno – turističku ponudu zemlje. Već prva sezona bila je iznimno posjećena i hvaljena od struke i javnosti, čime se ne može baš svatko pohvaliti. Točnije, u Hrvatskom glazbenom zavodu takvu prometnost nisu imali ni ciklusi koji tamo egzistiraju deset i više godina.Također, postojala je velika medijska eksponiranost u svim dnevnim, tjednim i mjesečnim tiskovinama, kao i internet portalima i društvenim mrežama.

U sezoni 2015./ 2016. nastupila su 2 inozemna pijanista svjetskih karijera, kao i 4 hrvatska predstavnika: Đorđe Stanetti, Hari Gusek, Ljubomir Gašparović i Lovre Marušić. Osim u listopadu i studenom, recital je u prosincu 2015.godine održao Đorđe Stanetti, pijanist i redovni profesor na Muzičkoj akademiji koji je obrazovanje stekao u Beču, u čast Svetislavu Stančiću.

U 2016. godini (veljača, ožujak i svibanj) recitale su redom održali hrvatski pijanisti i profesori na Muzičkoj akademiji u Zagrebu: Hari Gusek koji je obrazovanje stekao u Moskvi a svoj je recital posvetio Darku Lukiću i Ljubomir Gašparović koji je obrazovanje stekao (osim kod Ive Mačeka, slavnog hrvatskog pijanista i učenika Svetislava Stančića) i kod velikog Alda Ciccolinija u Parizu. Svoj je recital posvetio velikom Ivi Mačeku.

Recital je održao i mladi Lovre Marušić, tada student Muzičke akademije u Zagrebu koji se obrazovao u Rusiji sa karijerom u usponu i jedan od najvećih talenata Muzičke akademije posljednjeg desetljeća. U listopadu 2016. godine, novu sezonu 2016./2017. otvara proslavljeni američko-francuski pijanist Eugen Indjic, omiljen među zagrebačkom publikom, a nastavlja u prosincu Dalibor Ciklojević, dekan Muzičke akademije u Zagrebu.

U veljači 2017. godine, recital u čast Dore Gušić održala je Katarina Krpan, hrvatska pijanistica i pedagoginja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Nakon nje, u ožujku je slijedio recital slavnog ruskog pijanista, laureata natjecanja «Čajkovski» Nikolaia Demidenka, koji je srca zagrebačke publike recitalom za pamćenje. Predzadnji koncert u sezoni održao je pobjednik meuđunarodnih natjecanja «Gina Bachauer» i Sydney International Piano Competition Andrej Gugnin a sezonu je zatvorio naš najuspješniji pijanist mlađe generacije, jedini sa ovih prostora finalist «Fryderyk Chopin» natjecanja u Varšavi i laureat «Queen Elisabeth» natjecanja u Bruxellesu, Aljoša Jurinić, koji je svoj recital posvetio Branki Musulin. Otvorenje sezone 2017./2018. u listopadu 2017. godine trebao je otvoriti iznimno uspješni mladi hrvatski pijanist, orguljaš i skladatelj Bruno Vlahek recitalom posvećenom Stjepanu Radiću ali smo taj koncert morali otkazati zbog nedovoljnog sufinanciranja od strane Gradskog ureda za kulturu, obrazovanje i sport grada Zagreba. Tako će u studenom 2017. recital održati iznimno traženi mladi pijanist Inon Barnatan, Artist in Residence Newyorške filharmonije i time ćemo otvoriti novu sezonu.

U 2018. godini nastupila je u veljači najuspješnija hrvatska pijanistica sa inozemnom karijerom, Martina Filjak koja je recital posvetila svome ocu Ranku Filjaku. U ožujku je nastupio najuspješniji makedonski pijanist mlađe generacije, Dino Imeri, dok je u travnju na Pleyelu nastupio slavni Andrei Korobeinikov, ruski pijanist velike solističke i komorne karijere. Ciklus u sezoni 2017./2018. zatvorio je sjajnim recitalom Petar Klasan, hrvatski pijanist i član Barenboim-Said fondacije i akademije.

Sezonu 2019. otvorit će u travnju izvanredni hrvatski pijanist mlađe generacije i profesor na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, Danijel Detoni, nastaviti najuspješniji pijanistički pedagog u Hrvatskoj i sjajni hrvatsko – armenski pijanist Ruben Dalibaltayan, dok će u listopadu recital izvesti slavni izraelski pijanist Boris Giltburg, pobjednik “Queen Elisabeth” natjecanja u Bruxellesu i ponajbolji svjetski pijanist mlađe generacije. Sezonu 2019. zatvorit ćemo u prosincu pijanističkim spektaklom – slavni pijanist Vadym Kholodenko, pobjednik Van Cliburn natjecanja i izvanredni ruski pijanist Andrey Gugnin, pobjednik Gina Bachauer natjecanja i Sydney International Piano Competition održat će koncert za dva klavira i to na dva – Pleyela! Inozemni umjetnici održat će i majstorske radionice sa studentima i učenicima.

  1. sezonu ćemo održati u predivnom prostoru Velike čitaonice Hrvatskog državnog arhiva Republike Hrvatske, po mnogima najreprezentativnijom secesijskom zgradom u gradu Zagrebu.

Dugoročni cilj jest održavanje smislenog i koncepcijski složenog pijanističkog ciklusa, na kojem bi nastupali najrenomiraniji hrvatski i inozemni pijanisti ali i mladi hrvatski pijanisti sa karijerom u usponu. Istodobno, jedan od ciljeva je i trajno obilježiti i ponovno oživjeti ime Svetislava Stančića u Zagrebu, gradu u kojem je djelovao cijeli život i ostavio duboke tragove u njegovom kulturnom životu. Pod njegovim imenom, ovi koncerti postali su važan i nezaobilazni glazbeni događaji, koji su se ubrzo nakon otvaranja upisali već kao tradicija mnogobrojnoj zagrebačkoj i hrvatskoj publici, a inozemnim izvođačima sinonim zagrebačke i hrvatske kulture, te se ciklus trajno ucrtao na kulturnu kartu Zagreba i Europe. Također, ovaj ciklus postao je već nakon prve uspješne sezone u Europi i među kulturnim krugovima simbol grada Zagreba na području pijanizma. Potporom ovom ciklusu, pokazuje se da Zagreb i Hrvatska zaslužuju imati ciklus koncerata najviše razine, smislen i koncepcijski jasan, koji se ponosno može usporediti sa bilo kojim pijanističkim ciklusom najviše razine u Europi, nakon dugo godina. Također, bitan element je zasigurno i jedinstveni Pleyel, sada dio Zbirke klavira Danijela i Ljubomira Gašparovića, najveće i najvrijednije privatne zbirke povijesnih klavira u Hrvatskoj. Ovaj ciklus ujedno je važan dio sadržaja buduće Zagrebačke palače klavira, koja nakon Muzičke akademije postaje prioritetno ulaganje Grada Zagreba u glazbenu kulturu. Jasan koncept, dosadašnja iznimno uspješna realizacija, višestruko očuvanje hrvatske kulturne baštine (Stančićevo nasljeđe, Pleyel i Zbirka klavira Gašparović, hrvatski umjetnici izvode djela hrvatskih skadatelja, izložbe, majstorski tečajevi, predavanja i radionice) te slavni inozemni pijanisti, od kojih su svi traženi po najvećim svjetskim pozornicama, trebali bi biti više nego snažan i kristalno jasan argument za podršku ovakvog jedinstvenog pijanističkog ciklusa.

O klaviru: Koncertni klavir Pleyel Stančić je nabavio 1924.godine, te mu je instrument iz slavne  francuske tvornice na kućnu adresu isporučen iste godine. U to vrijeme Pleyelovi koncertni klaviri bili su među najcjenjenijim instrumentima uopće. Poznata pariška koncertna dvorana Salle Pleyel ugošćivala je najveće pijaniste  i umjetnike toga doba, a legendarni francuski pijanist i pedagog Alfred Cortot većinu svojih snimaka izveo je upravo na takvom klaviru. Stančićev Pleyel i u akustičkom i u vizualnom smislu predstavlja vrhunac gradnje tih divnih klavira. Klavir je do Stančićeve smrti bio u njegovom domu i na tom su klaviru Stančiću svoje programe svirali svi njegovi učenici, a i brojni svjetski pijanisti koji bi posjećivali Stančića. Sada je klavir u vlasništvu Danijela i Ljubomira Gašparovića i dio je njihove Zbirke klavira. Naravno da je tijekom vremena i velike uporabe, te držanja u neadekvatnim uvjetima klavir pretrpio znatna oštećenja. Gašparović je klavir u potpunosti restaurirao i rekonstruirao, te je danas i akustički i vizualno u izvrsnom stanju.

Iz najmanje dva razloga to je jedinstven klavir u Hrvatskoj: prvo što je to klavir legendarnog hrvatskog pijanista i pedagoga Svetislava Stančića, a drugo što je to jedini takav klavir u Hrvatskoj.



Zanima Vas više? Pošaljite nam upit.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.